Известие

Collapse
No announcement yet.

Проблем с предния капак на 156

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Проблем с предния капак на 156

    Здравейте колеги,

    Преди време бях чел , за тези случаи където предния капак при по-висока скорост се отваря.. Та днеска на връщане от Пловдив за 3ти път ми се случва , не ми се отваря нацяло да ми счупи цялата кола , ами само играе леко нагоре надолу и го видях спрях то направо отворен , после го затворих доста силно и дърпам на горе не мърда до края на пътя не се отвори , обаче за 3ти път ми се случва това да се разхлаби механизма който го държи , та въпроса ми е някой оправял ли го е този механизъм и как? Гледам е мръсен , чудя се дали да не го почистя със някакъв обезмаслитен?

    Благодаря предварително.
    Поздрави.
    Alfa Romeo 156 2.0 TS `99 V3 | BN RICH/DISTINTIVE | Remapped by O.E.Motorsport., Eibach Black Springs, 17'' Rims, V6 Intake mod, Denso Iridium spark plugs, Lighten pulley crank

  • #2
    Първоначално публикувано от CrazyElement Покажи съобщение
    Здравейте колеги,

    Преди време бях чел , за тези случаи където предния капак при по-висока скорост се отваря.. Та днеска на връщане от Пловдив за 3ти път ми се случва , не ми се отваря нацяло да ми счупи цялата кола , ами само играе леко нагоре надолу и го видях спрях то направо отворен , после го затворих доста силно и дърпам на горе не мърда до края на пътя не се отвори , обаче за 3ти път ми се случва това да се разхлаби механизма който го държи , та въпроса ми е някой оправял ли го е този механизъм и как? Гледам е мръсен , чудя се дали да не го почистя със някакъв обезмаслитен?

    Благодаря предварително.
    Поздрави.
    За това като го затваряш ще го пускаш на една педя височина за да си сигурен
    156 2.4JTD 136+ PS

    Comment


    • #3
      Не от това колега и от 2 и 3 педи съм го пускал, капака си беше затворен просто механизма е изтървал... и се чудя сега как да го оправя... че някой път няма да го видя и ще стане белята
      Alfa Romeo 156 2.0 TS `99 V3 | BN RICH/DISTINTIVE | Remapped by O.E.Motorsport., Eibach Black Springs, 17'' Rims, V6 Intake mod, Denso Iridium spark plugs, Lighten pulley crank

      Comment


      • #4
        Отвиват му се болчетата, обезмаслява се, почиства се, смазва се където има нужда до жилото и обратно.........като го разгледаш как работи ще видиш какво трябва да му се направи......иначе дори и да ти се отвори капака в движение, няма да се притесняваш, въпреки че ще ти счупи предния джам и ще ти изкриви тавана, все пак остава поне педя процеп през който може да гледаш, изпробвано е........
        "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
        F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

        Comment


        • #5
          А и си виж жилото дали ти връща добре, че може и то да е фанало мъзга
          Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
          156 1.8TS 16V (01.2001)
          147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
          0879369082

          Comment


          • #6
            Ще се почиства... няма как , че доста често взе да го прави..
            Alfa Romeo 156 2.0 TS `99 V3 | BN RICH/DISTINTIVE | Remapped by O.E.Motorsport., Eibach Black Springs, 17'' Rims, V6 Intake mod, Denso Iridium spark plugs, Lighten pulley crank

            Comment


            • #7
              На първо време може би ще успееш да го раздвижиш и само с ВД40
              166 2,4JTD 20V Sportronic Edizione collezionisti
              ex 156 2,4JTD; ex 146ti; ex 145 1,6 boxer

              Comment


              • #8
                Ясно , утре ще го напръскам хубаво , че се вижда просто колко е блокирало от мръсотия.
                Alfa Romeo 156 2.0 TS `99 V3 | BN RICH/DISTINTIVE | Remapped by O.E.Motorsport., Eibach Black Springs, 17'' Rims, V6 Intake mod, Denso Iridium spark plugs, Lighten pulley crank

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от CrazyElement Покажи съобщение
                  Ясно , утре ще го напръскам хубаво , че се вижда просто колко е блокирало от мръсотия.
                  Имай предвид, че WD40 се отмива от вода. И първо го почисти хубаво от гняста, а после със силиконова или друга водоустойчива смазка. И не забравяй жилото!
                  Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
                  156 1.8TS 16V (01.2001)
                  147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
                  0879369082

                  Comment


                  • #10
                    Аз бих подкрепил пръскането с WD-40. Не пречи и да е по-честичко, а не само веднъж. Не знам дали се отмива от вода, но знам, че смазките и гресите са магнит за всякакви боклуци и след време ще стане още по-грозна картинката
                    Alfa Romeo 159 1.9 JTDm Ti - "новата" - 150 млади кончета и едно дърто магаре зад волана
                    ex Alfa Romeo 156 1.9 JTD - червен трактор - 105 одъртели коня и 1 кьопаво магаре зад волана

                    Comment


                    • #11
                      Аз лично пръскам обилно целия механизъм с WD40 и то доста често и хубаво заглеждам за камъчета и други мръсотии особенно сега през зимата. Това си го правя профилактично веднъж седмично (дори и по-често ако пътувам на далеч) и до сега не съм имал проблем с капака Пускам го от по високичко не го щадя

                      Comment


                      • #12
                        Ползвайте тефлонова грес спрей на Мотип. Върши чудеса
                        Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщение
                          Отвиват му се болчетата, обезмаслява се, почиства се, смазва се където има нужда до жилото и обратно.........като го разгледаш как работи ще видиш какво трябва да му се направи......иначе дори и да ти се отвори капака в движение, няма да се притесняваш, въпреки че ще ти счупи предния джам и ще ти изкриви тавана, все пак остава поне педя процеп през който може да гледаш, изпробвано е........
                          При това в екстремни условия.
                          Две черни перли...

                          Alfa Romeo 156 1.6 Twin Spark '99 | Renault 19 1.4 Energy '93

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
                            Ползвайте тефлонова грес спрей на Мотип. Върши чудеса
                            Ето това е хубаво предложение
                            Силиконовите, тефлоновите греси са устойчиви на вода и мръсотии, както и температурно.
                            WD40 - не е за тази цел. ОТМИВА СЕ ОТ ВОДА
                            Обикновените греси клеясват и гренясват. А тази ключалка поема яко мръсотии
                            Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
                            156 1.8TS 16V (01.2001)
                            147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
                            0879369082

                            Comment


                            • #15
                              WD-40 не се отмива от водата. То "гони" водата. Ползва се за почистване и донякъде и смазване, което е малко смехотворно, но първото си го върши достатъчно добре. Тук малко повече за WD-40
                              Alfa Romeo 159 1.9 JTDm Ti - "новата" - 150 млади кончета и едно дърто магаре зад волана
                              ex Alfa Romeo 156 1.9 JTD - червен трактор - 105 одъртели коня и 1 кьопаво магаре зад волана

                              Comment

                              Working...
                              X